Pages

Kesedihan Petang Ini



         Petang lepas exam Kimia Asas satu....selepas asar...tak tahu macam mana nak cakap....aku tengok video clip FORGIVE ME WHEN I WHINE......aku menangis.....sebelum ni pown aku pernah menangis sebab tengok video ni.....tapi hari ni lain...aku paling sedih bila tengok budak kat gambar ni.....betapa seronok hidup aku boleh main waktu  kecik-kecik dulu...tapi dia.....rasa berdosa aku pada Allah....bila setiap hari aku merungut kekurangan pada diri aku.....baik dalam perbuatan, percakapan atau gerak hati....tak tahu mcm mana nak luah......astaghfiruLlah.......

No comments:

Post a Comment